Polityka zwrotów

Polityka zwrotów – Anna&Piotr

Okres zwrotu

Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że od momentu otrzymania przesyłki masz 30 dni na zgłoszenie chęci zwrotu towaru.


Warunki zwrotu

Aby zwrot został zaakceptowany:

  • produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś – nieużywany, nienoszony, z metkami i w oryginalnym opakowaniu,

  • wymagany jest paragon lub dowód zakupu.

Zwrot musi zostać odesłany w ciągu 30 dni od otrzymania adresu zwrotnego. Po upływie tego okresu zwroty nie będą przyjmowane.

⚠️ Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.


Jak rozpocząć procedurę zwrotu?

Aby rozpocząć proces zwrotu, wyślij wiadomość e-mail na adres: info@anna-piotr.pl

W treści e-maila podaj:

  • numer zamówienia,

  • powód zgłoszenia zwrotu,

  • zdjęcie produktu (w przypadku uszkodzenia),

  • imię i nazwisko,

  • adres klienta.

Koszty przesyłki zwrotnej są zależne od produktu i mogą być wyższe niż średnie opłaty rynkowe.


Uszkodzenia i problemy z zamówieniem

Prosimy o sprawdzenie zamówienia zaraz po jego otrzymaniu.
Jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub otrzymałeś niewłaściwy towar, skontaktuj się z nami niezwłocznie – ocenimy sytuację i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.


Anulowanie zamówienia

Zamówienie można anulować tylko w ciągu pierwszej godziny od jego złożenia.
Po tym czasie zamówienie jest rejestrowane w naszym systemie oraz u przewoźnika. W większości przypadków zostaje już wysłane.
Gdy proces realizacji zostanie rozpoczęty, nie ma możliwości wprowadzenia zmian ani anulowania zamówienia.


Wyjątki / Produkty bezzwrotne

Niestety, niektóre produkty nie podlegają zwrotowi, w tym:

  • produkty wykonane na zamówienie (personalizowane),

  • artykuły higieniczne i kosmetyczne,

  • karty podarunkowe,

  • produkty z wyprzedaży.

W przypadku wątpliwości dotyczących konkretnego produktu – prosimy o kontakt.


Zwroty pieniędzy (Refunds)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię o akceptacji lub odrzuceniu wniosku o refundację.

  • Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, pieniądze zostaną zwrócone na Twoją oryginalną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych.

  • Należy pamiętać, że bank lub operator karty kredytowej może potrzebować dodatkowego czasu na zaksięgowanie zwrotu.

  • Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni, a środki nie wpłynęły na Twoje konto, prosimy o kontakt: info@anna-piotr.pl.

⚠️ Jeżeli ustalona zostanie wymiana produktu, klient traci prawo do zwrotu pieniędzy.


Adres zwrotny

⚠️ Wszystkie zwroty muszą być odesłane – na koszt klienta – do naszego centralnego magazynu za granicą (Chiny).