Polityka zwrotów
Polityka zwrotów – Anna&Piotr
Okres zwrotu
Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że od momentu otrzymania przesyłki masz 30 dni na zgłoszenie chęci zwrotu towaru.
Warunki zwrotu
Aby zwrot został zaakceptowany:
-
produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś – nieużywany, nienoszony, z metkami i w oryginalnym opakowaniu,
-
wymagany jest paragon lub dowód zakupu.
Zwrot musi zostać odesłany w ciągu 30 dni od otrzymania adresu zwrotnego. Po upływie tego okresu zwroty nie będą przyjmowane.
⚠️ Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Jak rozpocząć procedurę zwrotu?
Aby rozpocząć proces zwrotu, wyślij wiadomość e-mail na adres: info@anna-piotr.pl
W treści e-maila podaj:
-
numer zamówienia,
-
powód zgłoszenia zwrotu,
-
zdjęcie produktu (w przypadku uszkodzenia),
-
imię i nazwisko,
-
adres klienta.
Koszty przesyłki zwrotnej są zależne od produktu i mogą być wyższe niż średnie opłaty rynkowe.
Uszkodzenia i problemy z zamówieniem
Prosimy o sprawdzenie zamówienia zaraz po jego otrzymaniu.
Jeśli produkt jest wadliwy, uszkodzony lub otrzymałeś niewłaściwy towar, skontaktuj się z nami niezwłocznie – ocenimy sytuację i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
Anulowanie zamówienia
Zamówienie można anulować tylko w ciągu pierwszej godziny od jego złożenia.
Po tym czasie zamówienie jest rejestrowane w naszym systemie oraz u przewoźnika. W większości przypadków zostaje już wysłane.
Gdy proces realizacji zostanie rozpoczęty, nie ma możliwości wprowadzenia zmian ani anulowania zamówienia.
Wyjątki / Produkty bezzwrotne
Niestety, niektóre produkty nie podlegają zwrotowi, w tym:
-
produkty wykonane na zamówienie (personalizowane),
-
artykuły higieniczne i kosmetyczne,
-
karty podarunkowe,
-
produkty z wyprzedaży.
W przypadku wątpliwości dotyczących konkretnego produktu – prosimy o kontakt.
Zwroty pieniędzy (Refunds)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu poinformujemy Cię o akceptacji lub odrzuceniu wniosku o refundację.
-
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, pieniądze zostaną zwrócone na Twoją oryginalną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych.
-
Należy pamiętać, że bank lub operator karty kredytowej może potrzebować dodatkowego czasu na zaksięgowanie zwrotu.
-
Jeśli od zatwierdzenia zwrotu minęło więcej niż 15 dni, a środki nie wpłynęły na Twoje konto, prosimy o kontakt: info@anna-piotr.pl.
⚠️ Jeżeli ustalona zostanie wymiana produktu, klient traci prawo do zwrotu pieniędzy.
Adres zwrotny
⚠️ Wszystkie zwroty muszą być odesłane – na koszt klienta – do naszego centralnego magazynu za granicą (Chiny).